Při realizaci CNG stanic nabízíme jak dílčí tak kompletní služby a zajišťujeme i realizaci tzv. na klíč. Principiálně se CNG technologie skládá ze vstupní plynové řady, blowdownu, sušičky, kompresorové části, sušičky VTL a akumulačního tlakového zásobníku.

Srdcem každé technologie je kompresorová jednotka. Naše společnost pracuje s širokou škálou kompresorů, mezi nimi však vynikají:

Navrhujeme a vyrábíme širokou škálu technologických variant dle přání a možností zákazníka. Jsme schopni realizovat i vyloženě atypické technologie, přesto nabízíme několik typových variant.

 

Pomalé plnění pro podnikové flotily - kompresory JIKOV

Vhodné zejména pro provozy vysokozdvižných vozíků a menších podnikových flotil. Kompresory JIKOV mají výkon 5 Nm3/hod, alternativně lze uvažovat o podobné instalaci se silnějším kompreosrem Coltri 14 Nm3/hod.

 

 

Firemní plnicí stanice CNG GC 20 - 55TL CNG GC 20 - 55

Plnicí stanice CNG konstrukční řady GC 20-55 jsou kompaktní a velmi spolehlivá zařízení určená pro tankování osobních vozidel a užitkových vozidel s pohonem na zemní plyn nebo biometan.

Stanice jsou vhodné do areálů středních a větších firem s počtem vozidel od cca 10 do 30 kusů.

Kompresory J.A. BECKER & Söhne  typ SV 225/300NG nebo SVC 700/300NG

Stanice CNG GC 20-55   

 

Veřejná plnicí stanice CNG GC 85 - 150TL CNG GC 85 - 150

Plnící stanice CNG konstrukční řady GC 85-150 jsou kompaktní, výkonná a velmi spolehlivá zařízení určená pro tankování osobních vozidel, užitkových vozidel  a autobusů s pohonem na zemní plyn nebo biometan.

Kompresory J.A. BECKER & Söhne – typ SVB 1100/300NG nebo SVB 1300/300NG1

 

 

Veřejná plnicí stanice CNG S100 - SOLO, DUOTechnický list stanice CNG S100 - SOLO, DUO

Plnicí stanice CNG konstrukční řady S100 jsou kompaktní a výkonná zařízení, koncipovaná pro tankování osobních vozidel a autobusů na zemní plyn nebo biometan. Tato technologie s výkonem 220-440 Nm3/hod. je velmi vhodná pro velké odběry jako autobusová depa apod.


Popis technologie plnění CNG zařízení

Přívodní zemní plyn prochází sušícím zařízením s molekulovým sítem, kde je zbaven vlhkosti, a filtračním zařízením pro konečné vyčištění plynu. V kompresorovém zařízení je plyn stlačován na tlak 27 až 30 MPa. Pod tímto tlakem je dopravován do zásobních lahví nebo přímo do výdejního zařízení (stojanu). Do tlakové nádrže vozidla je dopravován pomocí plnící hadice, a po dosažení požadovaného tlaku 20 až 21 MPa v nádrži automobilu je celé zařízení automaticky vypnuto. Plnicí hadice se odpojí od nádrže automobilu a vše je připraveno k dalšímu plnění.

Pozn.:

Provozovatel plnicí stanice musí mít oprávnění vydané organizací státního odborného dozoru TIČR k plnění tlakových nádob na plyny (včetně tlakových stanic) dle vyhlášky ČÚBP a ČBÚ č. 21/1979 Sb. v platném znění.

 

GASCONTROL, společnost s r.o.

Dělnická 883/46
735 64 Havířov-Prostřední Suchá
tel.: +420 596 496 853
e-mail: gascontrol@gascontrol.cz
najdete nás ...

najdete nás
mapa stanic cng

mapa stanic cng